23.8.2018

Čeští odborníci už mají jasno, v jakém designu se představí Vánoce 2018. Nejoblíbenější svátky v roce se ponesou v duchu lidového umění i luxusní elegance. Ty nejzásadnější novinky ve vánočním, ale i dárkovém a květinovém odvětví představí kontraktační veletrh FOR DECOR & HOME, který se koná ve dnech 6. až 8. září 2018 na letňanském výstavišti PVA EXPO PRAHA.

K vánočním svátkům u nás už tradičně patří bohatá a zářivá výzdoba, která se každým rokem posouvá do jiných dimenzí a následuje trendy předních designérů z Česka i celého světa. Zatímco v předchozích obdobích kralovala jako dominantní barva stříbrná, pro letošní rok bude mimo módní vlnu. „Pro Vánoce letošního roku budou stále trendy zlatavé a zemité odstíny, naopak dříve populární stříbrná je na ústupu. Co se týká výzdoby podle současných trendů, stylové Vánoce svým blízkým připraví ti, kteří ji pojmou v duchu lidového umění nebo luxusní elegance,“ řekl florista Petr Sikora.

Bohatou inspiraci, jak svůj domov ve jménu Vánoc vyzdobit, přinese podzimní FOR DECOR & HOME coby kontraktační veletrh dekorací, skla, bytových a kuchyňských doplňků a dárkového zboží. V rámci jeho doprovodného programu se uskuteční druhý ročník úspěšné expozice VÁNOČNÍ TRENDY. „Čtyři samostatné scény představí návštěvníkům veletrhu průřez pečlivě vybranými trendovými produkty z řad vystavovatelů a partnerů veletrhu. Hlavním záměrem je zprostředkovat nevšední zážitek z tematicky zpracovaných expozic, jejich barevnosti a kombinace užitých materiálů. Samozřejmostí je i detailní popis daného trendu, který bude veřejnosti inspirací,“ říká ředitelka veletrhu FOR DECOR & HOME Maria Wohlrabová.

Přestože se jedná o zimní svátky, i vánoční výzdoba by měla být spjata s květinami. Expozice v rámci veletrhu proto budou vytvořeny profesionálními floristy Tomášem Haklem, Janem Karnetem, Matúšem Dankem a Petrem Sikorou, kteří zvolí nejlepší produkty z nabídky vystavovatelů. Vybrané výrobky v propojení s květinami a mistrně odvedenou floristickou prací ukážou, že právě ony jsou nedílnou a přirozenou součástí užitého designu a slavnostní atmosféry.

„Účelem programu však není jen návštěvníkům zprostředkovat nevšední podívanou, ale rovněž je motivovat k hledání nových produktů, materiálů, technik a barevných kombinací.
V neposlední řadě jim pomůže lépe se orientovat v prodejním sortimentu vystavovatelů
a usnadní hledání vlastního osobitého směru v nadcházející vánoční sezóně,“ dodává Maria Wohlrabová. Více informací najdete na: www.fordecor.cz.